Czterodniowy wyjazd w góry

W dniach 24-27 sierpnia grupa 40 osób pojechała w góry, a konkretnie w Pieniny do Szczawnicy, aby odetchnąć od codziennych trosk i kłopotów oraz odreagować stres związany z pandemią spowodowaną wirusem COVID-19. Wyjazd realizowaliśmy zgodnie z ustalonym wcześniej planem zgodnie z którym zwiedziliśmy w drodze do Szczawnicy Dębno – kościół drewniany wpisany na listę światowego dziedzictwa kultury UNESCO.

W drugim dniu wyjazdu zwiedziliśmy Zamek w Niedzicy, Jezioro Czorsztyńskie po którym odbyliśmy rejs statkiem pasażerskim oraz

pospacerowaliśmy po zaporze na Jeziorze Czorsztyńskim. Po południu tego dnia byliśmy uczestnikami spływu Przełomem Dunajca

W kolejnym dniu pospacerowaliśmy po Szczawnicy: Park Zdrojowy, Pijalnia wód, spacer aleją wzdłuż Dunajca, czas wolny oraz pojechaliśmy do  Szlachtowej, aby obejrzeć przepiękną  cerkiew

W drodze powrotnej zahaczyliśmy również o Zakopane gdzie podziwialiśmy skocznię narciarską, Centrum Edukacji TPN, Kaplicę Jaszczurówka oraz zabytkowy cmentarz na Pęksowym Brzysku,

Chociaż plan nie był zbyt napięty, to wiele osób narzekało na zmęczenie. Są to niestety skutki pandemii i ograniczenia wysiłku fizycznego związanego z licznymi ograniczeniami pojawiającymi się często.

Na uwagę zasługuje miejsce naszego zakwaterowania tj. Hotel Nawigator, gdzie warunki były bardzo dobre. Wniosek jest jeden, był to długo oczekiwany wyjazd, który dostarczył wiele radości jego uczestnikom.

Zadanie zostało zrealizowane przy udziale środków Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej

Zadanie zostało zrealizowane przy udziale środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych